Veel gestelde vragen

Hoe reserveer ik een taxi online? Ga naar online reserveren en vul uw gegevens in. Dan verschijnt de prijs en kunt u de rit boeken. Bekijk ons instructiefilmpje:

Of lees de uitleg taxi reserveren.

Als ik online reserveer, moet ik dan ook online betalen? Nee, u betaalt net als altijd in de taxi. (Tenzij u op rekening rijdt.)

Hoe weet ik dat mijn boeking is gelukt? Uw reservering komt direct in onze ritagenda als u op ‘Book’ klikt. Daarna krijgt u een bevestigingsmail als bewijs dat de boeking is voltooid.

Ik krijg een foutmelding nadat ik op ‘Book’ heb geklikt. Wat nu? Controleer of u alle verplichte velden heeft ingevuld. Wanneer u een veld bent vergeten in te vullen dan is deze rood omcirkeld.

Ik land op Schiphol. Waar word ik opgehaald? Bij de vertrekhal, in de bocht bij de rode slagboom. Lees alles over onze Schiphol ophaalservice.

Heeft Taxi Wielkens autostoeltjes of kinderzitjes in de taxi? Nee, wanneer u uw kind in een autostoeltje wilt vervoeren dan moet u hier zelf voor zorgen. Wij vervoeren zowel kleine als grote groepen personen. Wanneer 8 personen met koffers met een busje vervoerd moeten worden dan is er geen ruimte over voor een kinderstoel. Daarnaast zijn autostoeltjes in een taxi niet verplicht.

Wat kost Airport service voor Schiphol en Rotterdam Airport? Lees alles over onze Airport tarieven.

Kan ik met creditcard betalen? Ja, u kunt betalen met met Mastercard, Visa en American Express.

Hoeveel personen mogen in een taxi vervoerd worden? De chauffeur mag maximaal 4 personen vervoeren. Een taxibusje zou in zo’n geval wellicht comfortabeler zijn. Een taxibusje mag maximaal 8 personen vervoeren.

Hoeveel personen mogen in een taxibus vervoerd worden? Maximaal 8 personen.

Ik wil graag op rekening rijden. Hoe regel ik dat? Stuur een mail naar de administratie (mailbox@wielkens.nl) met het verzoek dat u op rekening wilt rijden. Verwerk in uw mail het volgende:

– naam (organisatie)

– contactpersoon (indien van toepassing)

– factuuradres

– telefoonnummer